Silk’n Silhouette 3 haftalık deneyim sonuçlarım



Merhaba arkadaşlar;
Selülitlerle mücadele kapsamında Tavsiye Kanalı aracılığıyla  dünyaca büyük beğeni toplayan selülit cihazı Silhouette ile  yaklaşık 3 hafta önce tanışmış ve buradaki yazımda da sizlere  detaylı bilgi sunmuştum.Selülitlerle mücadelem devam ederken şu ana kadar neler yaptım, ne gibi sonuçlara ulaştım, sizlerle paylaşmak istedim. 
Selülit oluşumunun en büyük nedenlerinin başında gelen,sağlıksız beslenme, kafein,az su tüketimi ve tabiki fazla kilolar,buna biraz genetik faktörleride katarsak #evimdegüzellik Silhouette serüvenimde başarıya ulaşmak adına büyük değişimlere de başlamam gerekiyordu.Şunu bilmek gerekir ki selülit oluşumuna neden olan olumsuz faktörleri ortadan kaldırmadıktan sonra ve diyet,egzersiz ile kombine değilse Silhouette ile selülit masajı bence tam amacına ulaşamıyacaktır. Elimden geldiğince bunlara da dikkat ederek haftada 2 bazen 3 gün kol ve bacak bölgemde 15-20 dakika  kullanmaya başladım.
Kolay  elle kavrama özelliği sayesinde  evinizde tv izlerken yada uzanıp kitap okurken bile rahatlıkla  kullanabiliyorsunuz. Silhouette ™- teknolojisi ile çalışıyor.
Bu teknoloji 3 enerji kaynağının birleşimiymiş. Bi-Polar RF Enerjisi, LED Light Enerjisi ve IR Isı Enerjisi. Bu sayede cilt altındaki yağ tabakasını eriterek selüliğitleri yok ediyor.Uygulama esnasında cilt üzerine sürülen kayganlaştırıcı jeli sayesinde cildinizin üzerinde kolaylıkla hareket ediyor ve termal sensörü sayesindede cildiniz kesinlikle fazla ısınmıyor ,yanma hissi bırakmıyor.

Silk’n Silhouette

Termal sensör ise;
Eğer ısı sensörü cildinizde  41 ° C üzerinde bir sıcaklık tespit ederse , cihaz otomatik olarak ısıtmayı durduruyor.Hiç bir tehlikesi olmadığı içinde vücudunuzun her bölgesinde  gönül rahatlığıyla kullanabiliryorsunuz.
Sadece selülitle mücadelede değil aynı zamanda sarkan cildin sıkılaşmasında ve elastikiyetini düzenleme amaçlıda etkili sonuçlar alabilirsiniz.
Ben 3 haftalık kullanım sürecimde selülitli bölgelerimde gözle görünür düzelme hissettim..Henüz istediğim sonuca ulaşabilmem için daha zaman var ,o yüzden düzenli kullanımıma aksatmadan devam edeceğim:)
Çevremdeki bir kaç arkadaşımada Silk'n Silhouette den bahsettim hatta bizzat onlarında uygulaması için teşvik ettim.Kişiye özel bir alet olmadığı için kuru bir bezle alt kısmı temizlemeniz yeterli oluyor.Gönül rahatlığıyla bir başkasıda kullanabiliyor.
Arkadaşlarımınla olan deneyimlerimizden kısa bir video ve fotoğrafıda burada sizlerle paylaşmak istiyorum.Videoda da göreceğiniz gibi kullanımı çok kolay vede keyifli :)

Silk’n Silhouette



Benim 3 haftalık Silk'n Silhouette deneyimimin mutlu sonuçları böyle.Bundan sonraki haftalardaki uygulama devamında ki neticeyide sizlerle paylaşacağım.Sosyal medya üzerinden #evimdegüzellik  hashtag lerini takip ederek sonuçlar hakkında paylaşımlarımızı görebilir fikir alabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Süper bir anlatım olmuş ben de severek kullanıyorum gerçekten kullanımı çok ama çok kolay. Video yeni başlayanlar için çok faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,küçük mucize diyorum ben buna:))

      Sil
  2. Hoş geldiniz,ziyaretinize geliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Karın göbek ve basenlerde kullanımı var mı merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben basen ve bacak ve kol bölgesinde kullanıyorum canım,arada karın bölgesinede uygulama yapıyorum ama şuan karın bölgesine çok düzenli yapabildiğimi söyleyemem.Ama vücudun her bölgesinde sırt dekolte de dahil aynı etkide sıkılaşma gösteriyor.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥