Bioblas Color IntenseBoyalı ve Röfleli Saçlara özel Dökülme Karşıtı Şampuan

Bioblas Color IntenseBoyalı ve Rofleli saçlara özel Dökülme Karşıtı sampuan



Boyalı ve röfleli saçlar  işlem gördüğü için, saçın temizlenmesi bakımında da özel şampuanlara gerek duyar.
Çok uzun yıllardır sarı rengi sevdiğim ve kendime yakıştırdığım için hep röfle yaptırdım..
Son bir senedir röflenin o uzun işlemlerinden sıkıldığım ve de açıcıların saçlarıma verdiği yıpranmadan kaynaklı boyaya dönüş yaptım.
İşlem gören saçlar eğer doğru ürünü kullanmıyorsanız yıpranır sertleşir ve maalesef dökülmelere maruz kalır.
Bu olumsuz etkileri en aza indirgemek için mutlaka saç yapınıza uygun doğru bakım ve temizlik ürünleri kullanmak şart.
Ben çok sık şampuan değiştiririm deneyimlerim. Bu değişimlerde de elbette saçıma uygun özellikte olanları kullanmaya gayret ederim.
Son saç boyama işlemimin ardından yaklaşık bir ay önce kullanmaya başladım Bioblas Color Intense Boyalı ve Röfleli saçlara özel Dökülme Karşıtı şampuanını .

Bioblas Color IntenseBoyalı ve Rofleli saçlara özel Dökülme Karşıtı sampuan



Öncelikle kokusu çok güzel. İçeriğinde bulunan keratein saçları onarıp boyanın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Bitkisel Serum içeriği sayesinde saçın zamanla kaybettiği elementleri yenilemesini sağlıyor ve saç köklerini güçlendirip saçın ömrünü uzatıyor. Dökülmeye karşıda koruyor.
Parlak yumuşacık bir saç sunuyor sizlere. Yumuşatması benim için ayrıca çok önemli, her yıkamadan sonra kullanmak zorunda kaldığım saç kremime bu saya de veda ettim. Malum yaz mevsimindeyiz, cildimizi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyucu kremler kullanırken saçlarımız direk bu zarara maruz kalıyor. Denizin  tuzlu suyu, havuzun  klorlu suyu derken yıpranma ihtimali daha da artıyor.
Bioblas Color Intense Boyalı ve Röfleli saçlara özel Dökülme Karşıtı şampuan özel içeriğindeki Kreatin ve Seramid   UV filtresi  ile güneşin zararlı ışınlarından saçlarımızı korumaya yardımcı oluyor.



Bioblas Color IntenseBoyalı ve Rofleli saçlara özel Dökülme Karşıtı sampuan

Saçlarımı gün aşırı yıkayan birisi olarak bu  şampuanı çok sevdim. Düzenli kullanıma devam edip bitince yenileyeceğim ürünlerde yerini aldı bile:)
Bioblas  saç bakımı konusunda bir çok ürünü de sunuyor. İnceleyebilmeniz detaylar için firmanın web sitesini ziyaret edebilirsiniz.








Yorumlar